Verhagen Volledig Mondzorg Niice Digital Marketing 01964

Wil jij een afspraak maken?

Neem dan contact op met onze praktijk.

Scroll down

Er zijn verschillende manieren waarop jij contact op kunt nemen met onze praktijk.

Gaat het om een afspraak maken, afspraak verzetten of heb je een vraag? Dan kun je contact opnemen met onze receptie. Dit kan op de volgende manieren:

  • Telefonisch, 0544-371260. Wij zijn telefonisch bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 08:00 - 12:00 uur en maandag t/m donderdag van 13:30 - 17:00 uur.
  • Per e-mail, balie@verhagenmondzorg.nl.
  • Per WhatsApp, 06-89971209.

Afspraken verzetten of annuleren

Wij behandelen uitsluitend na afspraak. Indien je jouw afspraak niet kunt nakomen, dien je deze minimaal 48 uur van te voren af te zeggen of te verzetten, anders kan de gereserveerde tijd in rekening worden gebracht.

Niet nagekomen afspraak

Het komt helaas regelmatig voor dat een patiënt een afspraak maakt en vervolgens niet op deze afspraak verschijnt. Hiermee gaat voor de tandarts en assistente, mondhygiëniste of preventie-/ortho-assistente onnodig veel tijd verloren. Er is immers op de komst van de patiënt gerekend. In de tijd die voor de patiënt gereserveerd was, had iemand anders ook geholpen kunnen worden. De gereserveerde tijd wordt dan in rekening gebracht.

Het is de verantwoordelijkheid van een patiënt om een afspraak goed te noteren, deze op te volgen of minimaal 48-uur van tevoren te verplaatsen. Om te voorkomen dat een afspraak wordt vergeten, sturen wij één week voor de afspraak ook nog een herinnering. Aan de balie wordt op verzoek ook een afspraakkaart aangeboden. De herinneringsmail is een service voor onze patiënten en ontslaat een patiënt niet van de eigen verantwoordelijkheid.

Natuurlijk gaan wij er van uit dat een patiënt niet expres niet komt opdagen. Wordt een afspraak niet nagekomen en betreft dit de eerste keer? Dan ontvangt de patiënt een e-mail of een brief met de constatering, uitleg en de (mogelijke) gevolgen van het niet nakomen van zijn/haar afspraak. Betreft het niet de eerste keer? Dan stuurt Infomedics een nota met de declaratiecode C90: “Niet nagekomen afspraak. Deze declaratiecode wordt niet vergoedt door de zorgverzekeraar en dient zelf betaald te worden door de patiënt.

We begrijpen dat dit vervelend kan zijn, maar we rekenen na bovenstaande uitleg ook op je begrip. Weet je de datum of het tijdstip niet zeker meer? Heb je geen bevestiging ontvangen via e-mail? Bel, e-mail of WhatsApp ons even. Voorkomen is voor jou en ons beter dan een ‘no-show’.

Wil je de administratie spreken?

Heb je een administratieve vraag of opmerking? Neem dan contact op met onze administratie. Zij zijn op de volgende manieren bereikbaar: